ללא ספק, הגיטריסט באז פיטן (Buzz Feiten) הוביל קריירה מוזיקלית מדהימה. בגיל 19 כבר ג’מג’ם באז פיטן עם אריק קלפטון (Eric Clapton) וג’ימי הנדריקס (Jimi Hendrix) בניו יורק וקצת אחר כך כבר הוזמן לנגן עם the Paul Butterfield Blues Band. ההופעה איתם לא רק הובילה את באז להופעה בוודסטוק (Woodstock), אלא פתחה לו דלת לנגן ולהקליט עם הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה:
סטיבי וונדר (Stevie Wonder), אריתה פרנקלין (Aretha Frankliun), ווילסון פיקט (Wilson Pickett), בט מידלר (Bette Midler), הרסקלס (the Rascals) , ג’יימס טיילור (James Taylor), גרג אלמן (Greg Allman), ריקי לי ג’ונס (Rickie Lee Jones), צ’קה קאן (Chaka Khan), אל ג’ראו (Al Jarreau) , בוב דילן (Bob Dylan), דייב ווקל (Dave Weckl), קני לוגינס (Kenny Loggins), האחים ברקר (the Brecker Brothers), דיוויד סנבורן (David Sanborn), מיכאל פרנקס (Michael Franks), מר מיסטר (Mr. Mister), דייב קוז (Dave Koz) ואוליביה ניוטון-ג’ון (Olivia Newton-John).
לאורך הקריירה כגיטריסט מקצועי, באז פיטן תמיד ניסה לשפר את ביצועי הכלי שלו, אם על ידי הפיכתו למכוון ומדוייק יותר, או על ידי בניית קבינות רמקולים בעצמו על מנת להגיע לסאונד טוב יותר על הבמה. באז פיטן מסביר על הגישה שלו לתיקון גיטרות דרך פילוסופיה פשוטה. בראיונותיו מספר כי תמיד הרגיש שאם ניתן לשפר משהו, היה עליו לפחות לנסות לעשות את זה. עם השנים והניסיון במצבים שונים, הוא פיתח אינטואיציה מאוד גבוהה בתחום. למשל, הוא הבחין שכל הגיטרות שניגן עליהן היו לא מכוונות, אך באותו האופן- וזה הדליק אצלו נורה אדומה- כיוון שאם הן אינן מכוונות באותו האופן, חייבת להיות נוסחה קבועה לכיוון מדויק שלהן. זה מה שהוביל אותו ליצור את ‘מערכת הכיוון של באז פיטן’ (Buzz Feiten’s Tuning System) בשנת 1992 – והשאר היסטוריה.
לאחרונה, באז פיטן משקיע את רוב האנרגיה שלו ביצירת ליין גיטרות חשמליות משלו, מה שמאפשר לו ליישם את כל הידע שרכש לאורך השנים הפוריות, וכמובן שגם כאן פייטן ימשיך לרדוף אחר הסאונד המושלם.