משלוח חינם בקנייה מעל ₪150
  • משלוח חינם בקנייה מעל ₪150
היי רוקסטאר, התחברות / הרשמה
OMJM

גיטרה אקוסטית מרטין - Martin OMJM

20,496 17,421
+
-
הוספה לסל

גיטרת המרטין Martin OMJM היא שיתוף הפעולה של מרטין וג’ון מאייר, בהשראת הדגם האייקוני שהוציא עם חברה במהדורה מוגבלת בעבר. הגודל הנוח והמעט קומפקטי ביחד עם מלאכת ההרכבה והאפיון הייחודיים של מרטין בשיתוף הגיטריסט הענק וכוכב הפופ ג’ון מאייר, מציעים יחדיו גיטרה מאוזנת היטב ויוצאת דופן באיכות הצליל, הנוחות והמראה שלה.
מבוססת על אחד מדגמי הגיטרות האקוסטיות המבוקש והקלאסי ביותר בעולם, מרטין – Martin OMJM היא גיטרה אקוסטית בתצורת גוף OM ומרהיבה ביופייה, אך בו בזמן היא שומרת על הפשטות והטבעיות שאומנות ייצור הגיטרות של מרטין כה מאופיינת בהן. טופ עשוי ספרוס מובחר, גב וצדדים עשויים רוזווד משובח (East Indian Rosewood), צוואר הגיטרה עשוי מעצים קשים מובחרים בחתך פרופיל נמוך, יחד עם הגוף בתצורת הOM הנוחה, זוהי גיטרה נוחה במיוחד שגורמת לך מיד להרגיש בבית. גוף הגיטרה בתצורת ה OM מוסיף דיוק ואיזון רוחב טווח התדרים. מבנה הברייסינג של הגיטרה הוא ה X-Brace תורם את חלקו להפרדת צלילים גבוהה וצליל נקי עם המון סאסטיין. מרטין – Martin OMJM היא גיטרה בעלת המראה והסאונד הקלאסיים המאפיינים מאז ומתמיד את חברת מרטין. נגנים המחפשים את הסאונד הייחודי והאייקוני של החברה בגיטרת OM נוחה במיוחד מיד יתאהבו בה. כשלוקחים בחשבון את העובדה שהעץ ואיכות הכלי רק ישתבחו עם השנים, אין בכלל ספק כי מדובר בגיטרה לכל החיים. מרטין – Martin OMJM מגיעה עם מארז קשיח מקורי של מרטין.

* כמו כל הגיטרות שאנו מוכרים גם מרטין – Martin OMJM מגיעה עם טיפול הסטאפ שאנו ידועים בזכותו ועם סט מיתרים חדש וטרי לבחירתכם.
*כל הגיטרות המופיעות באתר זמינות באולם התצוגה שלנו ואנו מזמינים אתכם לבוא, לנגן ולהתחדש.

יצרן
martin
סוג
אקוסטית
מספר מיתרים
6
אוריינטציה
ימנית
הגברה
ללא
תצורת גוף
OM

Error: Contact form not found.